واقعا نمیدونم چی بنویسم
در این حد توهین و تحقیر از طرف
خانواده.
خواهر من کاش بفهمی برای موقعیتی که
توش گرفتار شدین کوبیدن بقیه راه چارش نیست
از اینکه به خاطر ما دست به این کار زدین
خیلی ممنونیم ، از اینکه اوضاع اینجوری شد
متاسفم ، از اینکه احساس میکنی این اوضاع
تقصیر ماست ، تا قبل از اینکه خیلی دیر بشه
جمع و جور کنید برگردید تا بیشتر از این شرمنده
شما نشدیم. تنهایی همیشه قسمت ما بوده و هست
ولی ای کاش هیچوقت کسیو سرزنش نکنید بابت
زندگی ای که فکر میکنه درست بوده.
خیلی غمگینم بابت حرفای دیروز ولی
سعی میکنم دلم مثل همیشه نشکنه و با گریه
خودمو اروم کنم.
همه خودشان نيستند اين روزها......ما را در سایت همه خودشان نيستند اين روزها... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5